Міський транспорт створений для зручності городян. Але на жаль так буває, люди стикаються з проблемами транспорту, які не можуть вирішити самостійно.
Через це харків’яни запізнюються, нервують, зазнають дискомфорту та накопичують негативні емоції.
Іноді стається, що валідатор не працює, чи виникають збої у роботі картки.
Наше завдання — бути завжди доступними, зрозумілими та відкритими для харків'ян!
На сайті E-ticket ви зможете знайти карту розташування терміналів поповнення, максимум інформації стосовно будь-яких питань громадського транспорту.
Ви можете безпосередньо звертатися до нас через соціальні мережі, електронну пошту або за телефоном гарячої лінії. Всі ці посилання вам також надає офіційний сайт E-ticket!
Ми змінюємо процеси приймання та обробки запитів харків’ян, щоб стати швидше, комфортніше та ближче до реальних потреб людей. Система E-ticket дозволить вам користуватися однією карткою в метро, трамваях, тролейбусах та нових автобусах. Більше не потрібно шукати дрібні гроші, розмінювати купюри, стояти в черзі за квитком.
Ми змінюємося та сподіваємося, що життя городян стає комфортнішим!
Давай разом обговоримо найактуальніші питання роботи E-ticket у міського транспорту, вирішимо твої труднощі, запровадимо твої пропозиції та зробимо E-ticket Kharkov краще.
Підписуйся та зберігай собі корисні посилання:
Сайт E-ticket: https://eticket.kharkiv.ua/
Instagram E-ticket: https://instagram.com/eticket.kharkiv.ua
Facebook E-ticket: https://www.facebook.com/E-ticket-%D0%84-100419165889776
YouTube E-ticket: https://www.youtube.com/channel/UC8cXXkqyoUISAuI3G2JtKMw
Telegram-чат E-ticket: @eticket_kharkiv_uabot
Viber E-ticket: viber://pa?chatURI=eticket_kharkiv_ua
E-mail E-ticket: info@eticket.kh.ua
Телефон гарячої лінії E-ticket: 0 800 505-685