Відкрити меню

Ми змінюємося і стаємо ще доступнішими

Новини
February 23, 2022

Міський транспорт створений для зручності городян. Але на жаль так буває, люди стикаються з проблемами транспорту, які не можуть вирішити самостійно. 

Через це харків’яни запізнюються, нервують, зазнають дискомфорту та накопичують негативні емоції.

  • Пенсіонерам складно розібратися з тим, як працюють сучасні картки E-ticket, що означають складні терміни (валідатор, транзакція тощо), як поповнювати картку та що робити у разі її втрати. 
  • Студенти та пільгові категорії людей не знають, до кого звертатися для розв'язання грошових питань проїзду у міському транспорті. 
  • А при виникненні будь-яких складнощів люди не можуть визначитися, куди звернутися з питаннями та пропозиціями.

Іноді стається, що валідатор не працює, чи виникають збої у роботі картки.
Наше завдання — бути завжди доступними, зрозумілими та відкритими для харків'ян! 

На сайті E-ticket ви зможете знайти карту розташування терміналів поповнення, максимум інформації стосовно будь-яких питань громадського транспорту.

Ви можете безпосередньо звертатися до нас через соціальні мережі, електронну пошту або за телефоном гарячої лінії. Всі ці посилання вам також надає офіційний сайт E-ticket! 

Ми змінюємо процеси приймання та обробки запитів харків’ян, щоб стати швидше, комфортніше та ближче до реальних потреб людей. Система E-ticket дозволить вам користуватися однією карткою в метро, трамваях, тролейбусах та нових автобусах. Більше не потрібно шукати дрібні гроші, розмінювати купюри, стояти в черзі за квитком. 

  • Деякі проблеми та питання стосуються саме транспортного руху, роботи кондукторів чи контролерів. Ми не можемо повністю взяти їх розв’язання на себе, але дуже швидко передаємо всі звернення до відповідних органів, що є безпосередньо відповідальними за них. 

Ми змінюємося та сподіваємося, що життя городян стає комфортнішим! 

Давай разом обговоримо найактуальніші питання роботи E-ticket у міського транспорту, вирішимо твої труднощі, запровадимо твої пропозиції та зробимо E-ticket Kharkov краще.

Підписуйся та зберігай собі корисні посилання:

Сайт E-ticket: https://eticket.kharkiv.ua/
Instagram E-ticket: https://instagram.com/eticket.kharkiv.ua
Facebook E-ticket: https://www.facebook.com/E-ticket-%D0%84-100419165889776
YouTube E-ticket: https://www.youtube.com/channel/UC8cXXkqyoUISAuI3G2JtKMw
Telegram-чат E-ticket: @eticket_kharkiv_uabot
Viber E-ticket: viber://pa?chatURI=eticket_kharkiv_ua
E-mail E-ticket: info@eticket.kh.ua
Телефон гарячої лінії E-ticket: 0 800 505-685

Контакти

Телефон підтримки
0 800 505-685
0 800 505-685
Електронна пошта
info@eticket.kh.ua
Адреса сервісного центру
Метро «Історичний музей, вестибюль 1»
Графік роботи
пн-пт
09:00-18:00
сб-вс
вихідні
Канали зв’язку
Лишилися питання? Відповідь Є!
Напишіть нам, ми допоможемо
Написати нам
Політика конфіденційностіПублічна оферта