Відкрити меню

Новий дизайн карток E-ticket Є!

Прес-релізи
February 23, 2022

Одна з головних задач E-ticket на сьогодні — це зміна підходу до спілкування з кожним харків'янином.
Громадський транспорт стає комфортним, швидким, ефективним і доступним засобом пересування, E-ticket стає надійним помічником кожного пасажира завдяки нашій відкритості!

Прислухаючись до людей, які користуються E-ticket, ми зрозуміємо, які актуальні питання хвилюють харків'ян, які побажання є у людей, зможемо швидше реагувати у будь-яких ситуаціях та отримувати зворотний зв'язок. 
E-ticket для пенсіонерів нарешті стане зрозумілим та зручним. Ми розповімо: де отримати пільгову картку, як поповнити E-ticket, куди прикладати картку для оплати проїзду, що робити при виникненні проблем і т.д.

Ці зміни вже розпочалися! І стосуються вони всіх напрямків: медіа, роботи гарячої лінії, друкованої продукції, програмного забезпечення, устаткування та навіть фірмового стилю. Скоро запрацює оновлений сайт E-ticket (eticket.kharkiv.ua)!

Безліч харків’ян вже змогли познайомитись з новим дизайном пластикових карток для проїзду в міському транспорті.

  • Замість зеленого ми обрали легкий та ніжний блакитний колір, що є дуже приємним для очей. 
  • Оновлений логотип гарно асоціюється з транспортом. За основу ми взяли вже знайому літеру “Е” та додали плашку з характерним скругленням. Це візуально прив'язує лого до категорії транспорту.

Тепер кожен харків’янин зможе швидко та безпомилково знайти картку E-ticket серед інших карток у своєму гаманці!

Новий дизайн карток символізує новий E-ticket — сучасний, простий, доступний, відкритий до діалогу та розв'язання будь-яких проблем міського транспорту.

Блакитні картки вже можна придбати у всіх терміналах E-ticket міста! Працює нова картка так само як і попередня: достатньо прикласти її до валідатора — і гроші за проїзд автоматично спишуться. 
Зелена картка продовжує працювати без змін.

А ти вже користуєшся блакитною карткою E-ticket? Обов'язково напиши, чи сподобався тобі оновлений дизайн?

Контакти

Телефон підтримки
0 800 505-685
0 800 505-685
Електронна пошта
info@eticket.kh.ua
Адреса сервісного центру
Метро «Історичний музей, вестибюль 1»
Графік роботи
пн-пт
09:00-18:00
сб-вс
вихідні
Канали зв’язку
Лишилися питання? Відповідь Є!
Напишіть нам, ми допоможемо
Написати нам
Політика конфіденційностіПублічна оферта